loading...
مدل لباس| و آخرین اخبار جهان |
آخرین ارسال های انجمن
علی یوسفی بردسکن بازدید : 869 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (1)

\"https://rozup.ir/up/uniweb/Music/MAN.jpg\"

من تو نبودت جز اشک و حسرت جز گریه کردن کاری ندارم

بی تو نمیشه ، بی تو نمیخوام حتی یه روزم دووم بیارم

 

بی تو چجوری با خاطراتت ، روزا و شبها رو بگذرونم

خاطره هامون از خاطرت رفت ، اما هنوزم دلتنگشونم

من ، بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده

تو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده

 

میترسم از این فکری که پُرشد از این سکوت و تنهایی و درد

کاش بعد یک عمر عادت به این درد این زخم کهنه سر وا نمی کرد

 

این کوله بار تنهاییا که سنگینی کرده باز روی شونم

باز با خیالت تاوقتی زندم رو دوش خستم هی می کشونم

 

من ، بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده

تو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده

لینک مستقیم

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mehdiabi در تاریخ 1392/11/11 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود
پاسخ : با عرض سلام

سپاس گزاریم از نظر شما امیدواریم در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشید

با تشکر علی یوسفی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لطفا به وب سایت اصلی سربزنید ...::: http://fashionday.ir :::....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 459
  • کل نظرات : 253
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1188
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 141
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 408
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,876
  • بازدید ماه : 1,876
  • بازدید سال : 91,118
  • بازدید کلی : 14,728,627