loading...
مدل لباس| و آخرین اخبار جهان |
آخرین ارسال های انجمن
علی یوسفی بردسکن بازدید : 2801 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

سوال : 

سلام من يكساله كه عقد كردم همسرم چند بار قصد برداشتن بكارت را داشت ولي موفق نشد اولا خيلي درد داره دوما بنظر ميرسه راه ورودي خيلي باريكه و اصلا آلت تناسلي نميتونه داخل بشه. بكارت من حلقويه ولي از چه نوعي نميدونم. آيا اين طبيعيه؟

 

علی یوسفی بردسکن بازدید : 2020 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

سوال

 

من چند ماهه عقد کردم اما همیشه فکر میکردم پرده بکارت داخل واژنه نه دمه درش که بشه به این راحتی دید!! من قبلا خیلی نگا نکرده بودم اما یادمه یروز میخواستم فاصلشو ببینم تا کجا جا داره انگشتمو داخل کردم کاملا به ارومی اما به چیزی برخورد نکردم!!!!! تا حالا با کسی هم رابطه نداشتم خود ارضاییم نمیکنم! اندازه یک بند انگشت دستم رو کردم تو و در اوردم
حالا عقد کردم و شوهرم سره التش رو داخله واژنم کرد و گفت فقط سرشو اما من نه درد داشتم نه خون ریزی حالا توی چندتا سایت خوندم برای ورود باید پرده پاره بشه!!! یعنی من پردم پاره شده؟؟؟ چرا اصلا حس نکردم حتی درد!!!!
تورو خدا کمکم کنید

علی یوسفی بردسکن بازدید : 2439 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

سوال : توسط:آنیتا

با سلام من حدود 2هفته است که ازدواج کردم و قبل از ازدواج رابطه ای نداشتم و پس از 2 یا 3 بار نزدیکی با همسرم(دخول به صورت ناقص) بالاخره توانست بطور کام دخول را انجام دهد ولی هیچ خونی نیامد (البته 2 روز قبل از اینکه دخول به صورت کامل انجام شود به نزذ دکتر زنان رفتم و پس از معاینه ی بنده گفت نصف پرده ات از بین رفته نصفش مونده و گفتند پرده ات حلقوی نرم و نازکی است و خونریزی نداری)
سوال من از شما اینه که چرا با وجود پارگی پرده هیچ لک و خونریزی نداشتم؟! (متأسفانه دکترم بعد از آن روز به مسافرت رفته و نمی تونم از خودش کامل بپرسم) این حالت طبیعی است که هیچ خونی مشاهده نکردم؟!! همسرم چیزی به من نگفت ولی خودم به خاطر اینکه توقع دیگری از پارگی پرده داشتم انتظار داشتم حداقل یک قطره خون ببینیم و این موضوع ناراحتم کرد لطف کنید بگید طبیعی بوده یا نه؟!

علی یوسفی بردسکن بازدید : 2575 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

سوال:   توسط:احسان

پسری هستم 20ساله . من وقتی عوارض خودارضایی رو خوندم خیلی متاثر شدم .
من متاسفانه از سن 14سالگی دچار خودارضایی شدم تا الآن وتا حالا از عواقب اون خبر نداشتم .
خودارضایی من زمانی صورت میگیره که میخام برم حمام .معمولا هفته ای دو بار حمام میرم و واقعا از این کارمم خسته شدم وشرمگین.راستی من از سن 17سالگی وارد شغل کار گری شدم جهت اطلاع بیشتر.
ولی حالا تصمیم گرفتم دیگه این کارو کنار بزارم با توکل بر خدا.
حالا سوالم اینه مشکلاتی که همونطور در عوارض خودارضایی گفته شد آیا برای من راه برگشت یا درمانی وجود داره باید چه کار کنم از خطراتی که در آیندم پیش میاد میترسم . خواهش میکنم جواب سوالمو هر چه زودتر بگین ممنون میشم.
باتشکر فراوان

 

 

 

علی یوسفی بردسکن بازدید : 1983 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 با توجه به عدم آشنایی خانمهای ایرانی با این وسیله بهداشتی مفید ، در این مقاله به ذکر نکاتی در مورد تامپون ، نحوه استفاده از تامپون،مزایا و معایب و گاهن خطرات تامپون خواهیم پرداخت :

امروزه برخی خانمها  بخصوص در کشورهای غربی علاوه بر نوار بهداشتی و پارچه از تامپون استفاده می کنند. تامپون مثل یک گلوله فشرده شده از پنبه می ماند که داخل واژن گذاشته می شود تا خون را به خودش جذب بکند و نخ آن بیرون می ماند که برای بیرون آوردنش کمک می کند.البته تامپون برای خانمهای مجرد کاربرد چندانی ندارد. زیرا داشتن پرده بکارت برای ازدواج مهم است و داخل کردن تامپون به واژن ممکن است به پرده آسیب بزند. به هرحال برای کسانی که ممکن است از تامپون استفاده کنند باید چند نکته را یادآور بشوم:  اول اینکه نحوه گذاشتن تامپون را از روی دستورات روی جعبه کاملا خوانده و دنبال کنید و حتی الامکان در طول شب از تامپون استفاده نکنید چون نمی توانید هر چهارساعت یکبار عوضش کنید. و اینکه به محض احساس ناراحتی در زیر دل و یا سرگیجه باید تامپون را از واژن خارج کنید و به پزشک مراجعه کنید بدلیل اینکه در موارد نادر ممکن است تامپون باعث عفونت باکتریایی بشود که باعث شوک شده و بعضا مهلک است.  اگرچه ما دیگر دربارهٔ نشانگان شوک سمى مطالب زیادى نمى‌خوانیم ولى این عارضه از بین نرفته است. هر ماه حدود ۳۵ مورد از بیمارى در آمریکا پدید مى‌آید. علائم عبارتند از: تب بالا، تهوع، استفراغ، اسهال، از حال رفتن، و بثورات جلدى شبیه آفتاب سوختگی. علت این عارضه تولید سم باکتریائى است که اغلب در محیط خاصى که توسط تامپون‌هاى جاذب رطوبت در مهبل ایجاد مى‌شود، پدید مى‌آید. اگر در حین استفاده از تامپون‌ها یکى از علائم فوق در شما بروز کرد، استفاده از آنها را متوقف کنید و فوراً پیش پزشک بروید.    سلامت استفاده از تامپون‌ها را مى‌توان با انتخاب و استفادهٔ مناسب از آنها افزایش داد. تامپون‌ها بین ۴ تا ۶ میلى‌لیتر خون جذب مى‌کنند. شما باید تامپون‌هائى با قدرت جذب کم مثل پِلِى تکسِ اِسلندر-رگولار (Playtex Slender-Regular)، یا رگولار (Regular)، یا تامپاکس جونیور (Tampax Junior)، اِسلندر- رگولار (Slender-Regular)، یا آُریجینال-رگولار (Original-Regular)، را انتخاب کنید. تامپون‌‌ها را باید هر ۴ تا ۶ ساعت عوض کرد و استفادهٔ متناوب از تامپون و نوار بهداشتى کمال مطلوب است. هرگز نباید در طول شب تامپون به‌کار برد. استفاده یا عدم استفاده از وسیلهٔ مخصوص براى داخل کردن تامپون به سلیقهٔ شخصى فرد بستگى دارد. از به‌کارگیرى تامپون‌هاى حاوى مواد خوشبوکننده اجتناب کنید زیرا آنها از ایجاد بو جلوگیرى نمى‌کنند و ممکن است به‌راحتى باعث ایجاد بثورات ناشى از حساسیت شوند. بعد از زایمان و جراحى‌هاى مربوط به مهبل، رحم، یا گردنهٔ رحم، باید تا بهبودى کامل به‌جاى تامپون از نوار بهداشتى استفاده کنید

علی یوسفی بردسکن بازدید : 2188 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

سلام
من از ٩ سالگي تا الان كه ٢٠ سالم هست سواركاري ميكردم و تا همين ٣ سال پيش از خطراتي كه واسه پرده ي بكارت داره خبر نداشتم هرچند بعد از مطلع شدن با علم بر اينكه پزشكي قانوني ميتونه تشخيص بده كه اگر هم اتفاقي افتاده باشه به چه علت هست باز هم ادامه دادم تا اينكه چند وقت پيش يكي از دوستانم كه فهميد من سواري ميكنم حرفي زد كه خيل من و نگران كرد ! گفت اگر بكارتت در هون سالهاي اولي كه شروع به سواركار كردي آسيب ديده باشه و همون موقع واسه دريافت گواهي مراجع نكرده باشي بعد از اينهمه سال نمي تونن علتش رو تشخيص بدن، آيا اين حرف درست هست؟
بعد از اون من خيلي نگران شدم و شروع كردم تو سايتهاي مختلف در موردش مطالعه كردن و با توجه به اينكه تمايلي به مراجعه به پزشك نداشتم تصميم گرفتم خودم خودم رو معاينه كنم و اول از همه خواستم نوع پرده ام رو تشخيص بدم كه با تطبيق دادن با عكس هايي كه تو نت بود فهميدم پرده ام حلقوي هست ولي باز هم همون دوستم گفت اينطوري مشخص نميشه جون انواع ديگه ي پرده ها بعد از پاره شدن به شكلي پرده ي حاقوي در ميان و ممكن هست پرده ي تو هك پاره شده باشه و الان كه معاينه ميكني فكر كنمي پرده ات حلقوي هست، آيا اين حرف دوستم درست هست؟
لطفا راهنماييم كنين خيلي نگرانم از طرفي انقدر به سواري علاقه دارم كه با وجود اين دغدغه هاي فكري نمي تون رهاش كنم از طرفي هم وقتي سواري ميكنم انقدر نگرانم و استرس دارم كه نمي تونم لذت ببرم
ممنون

علی یوسفی بردسکن بازدید : 2377 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

سلام خسته نباشید دو تا سوال داشتم اول اینکه ایا خوردن الت تناسلی دخترها و یا زن بیوه که هر دوی اون ها تمیز هستند اشکالی دارد دوم اینکه داشتن سکس از مقعد با همین ها بدون کاندوم اشکالی ندارد ممنون میشم اگه جواب بدید.

پاسخ:

سلام

به علت امکان وجود بیماریهای مقاربتی در طرف مقابل بهتر است از کاندوم استفاده کنید و از سکس دهانی دوری کنید هر چند که ظاهرن آلت تناسلی تمیز به نظر برسد.

علی یوسفی بردسکن بازدید : 1681 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

سلام
مدتیه مطالبتون رودنبال میکنم....وخیلی چیزهاخوندم وبیشترازخودارضایی بود....
شمادرپاسخ همه کسانی که نوشتن خودارضایی میکنیم بیشترنوشتید عادت شده....خب تاحدی درسته.....ولی برای متاهلاشایدعادت حرف مناسبی نباشه....چون من خودم متاهلم وباتوجه به نیازم خودارضایی میکنم.....درواقع همسرم قادرنیست منو ارضاکنه....ودراین شرایط بهترین کارخودارضاییه.....البته تواین جامعه میشه بایه چشمک ازخودارضایی فرارکردولی من گناه خودارضایی روبیشترقبول میکنم تازنا.....لطفابگید خودارضایی من هم عادته یا باتوجه به مشکل وازدواج تحمیلی ما به اینجاکشیده شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون

علی یوسفی بردسکن بازدید : 2133 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

سوال : باسلام خدمتتون
سايت جامعي دارين از نظر پرسش و پاسخها
من با دختري كه قرار هست ازدواج كنيم رابطه داشتم (خيليم همو دوس داريم) ولي هيچ دخولي انجام نشده اما اخرين بار به اصرار خودش فقط سر الت تناسلي ام به علاوه ي نيم سانت را فرو بردم و اون گفت كه كم سوزش داره و من سريعا بيرون اوردم و شب كه خونه رفت گفت در حد يه قطره ازش خون اومده موقع خشك كردن خودش
اينو بگم كه شب بعداز خوب شدن پريوديش بود
حالا منكه اونو خيلي دوس دارمش و اونم اهل دروغ و ازين چيزا نيست
من ميخوام بدونم پردش پاره شده يا فقط اسيب ديده يا هيچكدوم؟
ممنون ميشم سوالمو جواب بديم چون خيلي خيلي عذاب وجدان دارم و دوس نداشتم قبل عروسيمون اين كار بشه...
ميخوام 2 سال ديگه عقدش كنم و قطعيه ولي بدليل شرايط خانوادگيو ... الان نميتونم

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
لطفا به وب سایت اصلی سربزنید ...::: http://fashionday.ir :::....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 459
  • کل نظرات : 253
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1187
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 756
  • باردید دیروز : 913
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,053
  • بازدید ماه : 10,240
  • بازدید سال : 65,791
  • بازدید کلی : 14,703,300